Bloggflytt?

image834Sedan problemen med blogg.se som var i helgen så har jag seriöst funderat på att finna mig en ny plats att blogga på. För 12 kronor i månaden kan man få ett eget webbhhotell på One.com. Det ser jag som ett bra alternativ. Det skulle vara kul, självklart kan man få problem där också, men jag tycker bara att det är en bra idé. Här på bloggen hade jag nischat mig ganska mycket, men nu har jag släppt det helt. Självklart är det kvar lite av mitt shoppingintresse här, men det är ändå inte samma fokus på mode. Det skulle vara bra att få en nystart genom att byta blogg.

Jag ska bara komma på vad nya bloggen ska heta. Något bra ska det vara, men jag gissar att det kommer sluta med att den heter Tusse ;)

Bild:
One.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback