Bloggat i veckan

image858Idag har jag haft en mysig dag på stan. Sofis mode, Aftonbladets bilaga, fick följa med mig hem. Jag blev lite glad när jag såg att min blogg fanns med eftersom jag har bloggat om Fashionista-boken i veckan.  Jag lyckades läsa ut boken i helgen. Helgen har varit så lugn och skön så jag har haft tid med sådana saker.

Efter att jag har läst boken så tycker jag helt klart att den är läsvärd för alla med ett stort klädintresse, men samtidigt så skulle nog inte alla uppskatta den så mycket. Boken handlar väldigt mycket om att man ska satsa på signaturplagg från olika designers och en garderob som aldrig blir otrendig, så trendslavarna kanske borde hålla sig till andra saker att läsa. Fashionista har i alla fall gett mig ett stort behov av att skaffa mig tygklädda linnekorgar att förvara mina underkläder i, ställa mig på väntelista för en Hermés Birkin inom en snar framtid och att lära mig oändligt mycket om modets historia.
image860
Hela tiden så inser jag hur mycket man förtjänar lite lyx i den stressiga vardagen. Att ordna vacker förvaring för mina kläder och accessoarer är ingen stor utgift, men det skulle göra mig så mycket gladare att få se sakerna jag älskar förvarade på en bra sätt. 

Kommentarer
Postat av: Veronika

Vad kul att din blogg nämndes i Sofis mode! =) Jag ska absolut ta och beställa boken inom en snar framtid! Borde inte du komma och hälsa på brudarna i V-ås snart förresten? ;) Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback