Utvärdering av Dr. Hauschka

image563
Nu har jag använt Dr. Hauschkas rengöringsprodukter i cirka en månad så jag tänkte skriva lite om vad jag tycker om dom. Jag har använt rengöringskrämen, ansiktsvatten, ansiktsolja och igår köpte jag kvittenkrämen.

Ansiktsoljan gör verkligen sitt jobb. Den ska matta ner huden och porerna förfinas. Efter bara några få dagar så blev min hud mycket mattare. Jag har alltid tyckt att det har varit jobbigt att mitt ansikte alltid har varit så glansigt. Det såg ut som att jag hade varit ute och sprungit 3 mil trots att jag inte gjort någonting, så jag är väldigt glad att det har blivit ordning på det.

Min första tanke när jag började använda rengöringskrämen var att den luktade extremt illa och att jag aldrig skulle stå ut med att använda det i längden, men nu, efter en månad ungefär så tänker jag inte på hur det luktar. Jag är så van vid det.

Efter ett par veckor var huden helt matt och jag fick istället torr hud på vissa ställen, så därför var jag tvungen att skaffa mig kvittenkrämen och den är underbar. Den är väldigt dryg, gör sitt jobb (dvs återfuktar) och luktar gott.

Jag har fått mycket bättre hud sedan jag började använda Dr. Hauschkas ansiktsrengöringsprodukter, så jag är väldigt nöjd. Det här kommer jag inte byta ut på väldigt länge.


Bild:
Buyorganic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback