Tusse är bilägare

image539

Idag har jag inte bara blivit ägare till ett par pumps utan även en liten bil Jag är så glad. När jag flyttar ner till Uppsala så behöver jag något att ta mig fram med. Jag är så van vid att allt ska vara nära och det ska gå snabbt att ta sig dit, så jag klarar mig inte utan bil tror jag. Dessutom måste jag ju hinna hem till min lilla hund på lunchen och så och då behövs något sött att ta sig fram med.

Min bil ser exakt ut som på bilden, men tyvärr (väldigt mycket tyvärr) så är den inte rosa. Jag skulle vilja ha en rosa med mycket glitter på :) Min är blå, men det är fint det med. Jag är mycket nöjd med mitt inköp. Den är söt och gullig och ser nästan lycklig ut. Min sambo klagade från början och tyckte att den såg lite för omanlig ut, men jag tycker att den är underbar :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

jasså, så vad har du köpt för bil då? Snart ses vi ju i Sthlm.. =)

2007-09-05 @ 10:28:33
Postat av: Lisa

Jasåå du ska bli uppsalabo, välkommen hit när det blir klart då;D

Postat av: Veronika

Är det en Ford Kaa?! =)

2007-09-05 @ 11:46:40
URL: http://torie.blogg.se
Postat av: Tusse

Hanna: En Ford Ka är det :) Ja snart ses vi!
Lisa: Ja jag ska flytta till Uppsala. Tackar för välkomnandet :P
Veronika: Ja det är en Ford Ka! :)

2007-09-05 @ 13:05:53
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: Meg

Oj vad du fixar för framtiden! Vad spännande! Sen får du komma och hälsa på hos oss med bilen! Ser jag fram emot. =) Ska vi säga i december? Blir toppen! Vi säger det! KRAM och lycka till med säljandet av lght:en

2007-09-05 @ 22:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback