Söndag

Min helvetesvecka är över. Det är helt underbart! Att gå upp klockan 6, sex dagar i rad, är inget jag tycker om, men idag har jag äntligen fått sova till 10.30. Underbart!

Nästa vecka kommer bli jätteskön. Skola måndag, tisdag och fredag. Åker till Stockholm på fredag och till Västerås på lördag. Kommer bli skoj... och inge hemska supertidiga mornar.

För övrigt är
Alex Schulmans blogg ganska kul att läsa när han driver med modebloggar. Han verkar inte tycka om dom alls... ;)

Jag har också blivit mer eller mindre besatt av Timbaland. Allt han gör är bara grymt bra, så jag har lyssnat/kollat på när Timbanland, Justin Timberlake, Nelly Furtado mfl. var på MTV Video Music Awards. Det var bara bäst ju.

Snart ska jag nog ta en uppfriskande promenad i solen. Ha en trevlig söndag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback