Smycka

image581

Cult Design har hösten 2007 en ny serie som heter Smycka. Det är kvadratiska krukor med en liten magnet på så att man kan smycka krukan med kruksmycken efter årstid, smak, humör och inredningstema. Jag tycker att den är riktigt söt.

Idag var jag till stan och gjorde en dumhet. Jag skulla gå och handla mat, men råkade gå förbi Interflora och skulle bara gå in för att kolla om dom fått in något nytt från Cult Design. Jag skulle aldrig ha gått in dit för när dom har nya saker kommer jag aldrig ut tomhänt.

image582

Det blev en kruka ur smycka-serien. Jag har tänkt använda den till att förvara saker i den. Troligtvis smycken. Tyvärr hade dom inga lock, men det borde jag hitta i Uppsala. Krukan ska få stanna inslagen i sin påse tills jag har flyttat. Sen ska den få stå på mitt sängbord i mitt nya rosa sovrum. Kan det inte bli 11:e november nu så att jag får flytta!? :)

Bild:
Cult Design

Kommentarer
Postat av: Meg

Verkar vara snygga krukor de har gjort! Vore inte helt fel!

2007-09-26 @ 15:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback