Shopping

Jag skulle till stan för att köpa en födelsedagspresent till min lillasyster, men jag fick med mig lite till hem också. Det var inte meningen. Ibland blir det lite impulsshopping trots att jag inte borde shoppa alls.

image559 image560

På Gina Tricot fanns det klänningar för 49 kronor styck och jag var helt enkelt tvungen att köpa mig två. Jag gillar dom väldigt mycket. Den blåa har jag lite emot att den är så urringad. Jag gillar inte sånt. Det ser så vulgärt ut om man inte är en supersmal och plattbröstad person tycker jag, men jag ska försöka klä ner den med kofta och tjocka strumpbyxor till.

Det var inte världes snyggaste att ha dunsockar till, men det är så skönt att mysa runt i dom när man är hemma. För övrigt får man en lite knasig frisyr när det blåser massor ute. Ångrar att jag inte orkade borsta håret... oj vad jag klagar på mig själv idag :P

image561

På HM hittade jag den är söta pälsmössan som jag också kände att jag måste ha. Den kommer att hålla mina öron varma i höst och vinter. Det blir nog mest i jobbet som jag har den i och för sig.

Jag köpte också en
kvittencreme från Dr. Hauschka och så köpte jag såklart en present till systern. Nu ska jag bara dyka in i flyttstöket och hitta mitt Ikea-presentpapper så jag kan slå in det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback