Shoppat: skinnhandskar

image544

Idag är jag riktigt trött. I morse jobbade jag 7-12, sedan när jag kom hem ville sambon ta med mig ut och äta (åh, vad jag älskar efterrätter!) och efter det så virrade jag runt på stan ett tag. Så jag kom hem först nu och jag är sällan bra på att lägga mig tidigt, så jag har inte sovit så mycket inatt.

På stan hittade jag ett par bronsfärgade skinnhandskar på
Wedins. Dom var på rea för 199 kr och jag ville ha ett par nya skinnhandskar i någon kulig färg. När dom dessutom var nedsatta från 499 till 199 så kändes det som att jag var tvungen att ha dom. Så nu håller jag mig varm om händerna i höst. På vintern brukar jag ta på mig ett par stora och varma tumvantar utanpå skinnhandskar så att jag inte ska frysa.

Kommentarer
Postat av: emma L

jag köpte mina när de var på halva reapriet, för 99 spänn, så himla värt :)

2007-09-06 @ 20:42:11
Postat av: Tusse

Emma L: Ja det var ju ett ännu bättre pris och ännu mera värt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback