Patchwork

image533

Din Sko finns dom här skönheterna. Patchwork är (som nog dom flesta modeintresserade människorna redan vet) väldigt rätt i höst. Jag har sett många modebloggare som har hittat en patchworkväska på eBay, Tradera eller bland någon släktings avlagda saker. För mig blir det ingen väska, men däremot skulle jag vilja ha dom här skorna. Egentligen hade jag helst inte velat att det var lila på dom, men dom helsvarta känns så tråkiga. Imorgon ska jag bege mig till Din Sko och testa dom. Jag får se om dom får följa med mig hem.

Bild: Din Sko

Kommentarer
Postat av: Veronika

Superfina! jag gillar att det är lila på dem! :)

Postat av: Tusse

Veronika: Jo det är fint med lila, men jag vet bara inte riktigt vad jag ska matcha det lila med :P

2007-09-04 @ 12:31:56
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback