Paket paket paket!

image541

Mitt
Blush-paket blev något försenat, men nu är det äntligen här. Ur Smashbox höstkollektion som heter Decadence köpte jag ett rouge och en ögonskuggstrio. Färgerna är helt underbara. Jag är så nöjd och nu är mitt höstsmink inhandlat i alla fall. Åh, vad jag älskar paket!!

Den 28:e september ska jag åka till sthlm och träffa vänner och ta en shoppingtur. Då ska jag försöka köpa mig en foundation. Just nu har jag lite kris, men jag ska försöka få det att räcka tills dess. Vännen på Fasion Avenue tipsade om en foundation från Chanel som jag skulle vilja testa och Chanel finns ju inte här i lilla Skellefteå. Det är inte alltid så lätt att bo här mitt i skogen där det inte finns någonting, men snart så flyttar jag ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback