Önskelista September

image566

Jag blev så irriterad igår kväll när inte bloggen ville fungera. Det händer ofta tycker jag. Bloggen vill bara inte logga in mig. Väldigt synd att man inte får blogga när man vill.

Det här är vad jag önskar mig just nu. Mycket av det kommer jag förhoppningsvis att köpa i sthlm.
  • Jag skulle så gärna vilja ha en kashmirkofta. La Redoute har en fin som jag har funderat länge på att beställa, men jag har inte tagit något bra beslut om det ännu.
  • Den fina gråa klänningen från Acne har jag sett på Ebba von Sydow och på henne är den jättesnygg. Jag vill också ha en!
  • Den nya iPod nanon kommer jag att ge mig själv i present på fredag om den här lägenhetförsäljningen går som den ska. På fredag 14.15 ska kontraktet skrivas på enligt nuvarande planer. Så det blir en i Pod om det händer. En grön vill jag ha :)
  • En eller ett par nya sjalar hoppas jag på att hitta i sthlm. Missoni gör alltid fina.
  • En mysig halsduk är jag i stort behov av och helst vill jag nog ha en rosa från Burberry.
  • Jag behöver en ny foundation och jag vill testa Chanels. Den tror jag är bra.
  • Nya stövlar ska jag ha i höst och jag är helt inne på att skaffa mig ett par Frye Boots. Dom är fina och tydligen sköna. Modellen på bilden heter Carmen och ska bli mina, men min storlek kommer in först på torsdag, så jag ska beställa dom då.
Bild:
La Redoute, Acne, Apple, Net-a-porter, Burberry, Strawberrynet, RevolveClothing

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Klänningen från Acne var verkligen fin, sån måste jag köpa!

Postat av: Tusse

Cecilia: Ja det tycker jag med att den är. Hoppas på att få tag på en sån jag med :)

2007-09-17 @ 23:01:02
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback