Nytt i Tusseland

image588

På min promenad idag så "råkade" jag köpa nya ljusmanchetter till mina change-ljusstakar från
Cult Design. Dom kommer även få vara i mitt nya hem som jag kommer bo i om 6½ vecka. Jag har nog mer eller mindre planerat hela lägenheten, vad det är jag vill ha nytt och var jag ska ha det. Skojigt värre och sambon lämnar över allt som har med inredning att göra på mig. Det måste jag väl erkänna att jag är väldigt glad för. Jag tycker om att bestämma såna saker :)

image589

I mitt lilla köksfönster har jag en glaskruka som jag byter innehåll i efter humör, årstid och högtid. Jag har haft allt från kaffebönor till kycklingar och blommor i den. Nu var det dags för rönnbär. Dom klarar sig säkert inte så länge, men det är trevligt så länge dom är där i alla fall. Min glaskruka gillar jag, så den ska få vara i mitt nya köksfönster i Uppsala också.

Nu ska jag hoppa in i duschen och ordna en inpackning på mitt kära hår innan jag lägger mig.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Meg

Ska bli sà roligt att hälsa pa dig när du flyttat, för där du bor nu har jag aldrig varit! Vill se hur du har inrett =)

2007-09-27 @ 11:50:28
Postat av: Tusse

Meg: Ja jag har heller aldrig varit där, så det ska bli kul för mig med att flytta dit. Du får gärna hälsa på någon gång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback