Net-a-porter

image587
Ondagar är en bra dag tycker jag, för då kommer det alltid in nya saker på webshopen
Net-a-porter och jag tycker om att sitta och kolla in alla nyheter på onsdagarna. Det ger ett enormt ha-begär som man måste försöka stå emot in i det sista, för det mesta man vill ha kostar ganska många tusenlappar.

Anya Hindmarch har gjort en bowlingväska i mörkblått lack. Blått är snyggt tycker jag. Väskan har dessutom ett långt axelband som är väldigt hett i höst.

Det mesta från Miu Miu är snyggt och dom röda pumpsen med kristallbeklädda klackar är inget undantag.

Christian Louboutin är min favoritdesigner på skor. Tyvärr äger jag inga själv, men jag blir alldeles knäsvag av att se dom på bild. Det finns nog inga skor som han har designat som jag skulle säga nej till,  så även dom blåa pumpsen med t-slejf skulle göra mig överlycklig om jag hade dom på mina fötter.

Från Burberry Prorsum kommer dom snygga långa skinnhandskarna med dragkedja på. Så rätt. Dom blir dina för ca 7 000 kronor.

Ringar med stora stenar är väldigt snyggt och det känns trendigt just nu. Kenneth Jay Lane's Pavé crystal ring är perfekt. Helst kanske jag skulle vilja ha någon annan färg på stenarna.

Bild: NAP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback