Längtar till flytten

image564

Det ser ut som att jag lyckades få min lägenhet såld idag. Jag är så glad och helt underbart nöjd. På fredag ska kontraktet skrivas så då får man det äntligen ur världen.

Nu ser jag verkligen fram emot flytten till Uppsala i november. Jag vill ha massor med nya saker från
Cult Design i mitt nya hem, så jag hoppas att det finns affärer där med ett bra Cult Design-sortiment. Enligt Cult Designs hemsida så finns det fyra butiker: Fullerö handel, Collection Inredning och present, Gullvivans blommor och Spira inredning och växter, så jag hoppas att någon av dom kommer att ha det jag vill ha.

Jag gillar grått och svart på inredning väldigt mycket just nu, så gråa och svarta krukor vill jag ha. Gracils-serien har fina gråa och Paradis-serien ser jättefin ut. Den svarta fruktskålen med fågeln på vill jag gärna ha. Bonsai är en ny serie i höst och jag gillade den inte alls första gången jag såg den, men nu tycker jag att den är fin. Dom svarta krukorna på bilden i mitten med röda blommor på gillar jag skarpt. Den lilla ramen är ju bara sötast också.

Självklart vill jag även ha julsaker från Cult Design, så det ska jag köpa när jag kommer ner till Uppsala. Tandborstmuggen och tvålpumpen har jag bloggat om förut så det har jag bestämt sedan länge att jag måste ha. Allt är bara så underbart vackert!

Bild: Cult Design

Kommentarer
Postat av: Meg

Igår när jag var på Ikea hade de sådana där diskborstar som du vill ha och då tänkte jag köpa sådana till dig först men sen tänkte jag att du har nog med grejer som ska flyttas så jag köpte inga. Var nog tur för det kommer nog bli en del packande och så som du kommer bli trött på. KRAM!

2007-09-16 @ 10:28:46
Postat av: Tusse

Meg: Jo det var nog tur att du inte köpte några för jag har hur mycket saker som helst, men när jag kommit ner till Uppsala så ska jag åka till Ikea där och jag hoppas verkligen att dom kommer ha sådana där diskborstar då. Såg på Ikeas hemsida att dom kommit i nya färger och det gillar jag :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback