Höststövlar

image542

Jag har funderat väldigt mycket över vad jag egentligen ska ha för skor i höst. Mycket velande och funderande har det varit här i bloggen. Nu har jag i alla fall funderat klart tror jag och insett att jag borde skaffa mig ett par klassiska svarta skinnstövlar. Helst skulle jag nog vilja ha dom på bilden ovan från Marc by Marc Jacobs som kostar drygt 5 000 kronor, men dom pengarna tänker jag inte lägga ner på dom.

image543

Däremot finns dessa från Vagabond som är riktigt fina och flera tusenlappar billigare än dom från Marc by Marc Jacobs. Dom är heta kandidater för mig. Helt perfekta är dom inte, men nästan. Dom är svarta och i skinn, men jag saknar lite klack... bara lite. Som dom på den övre bilden ungefär. Besvärligt det här med skor.

Bild:
Mrs H och Vagabond

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback