Höstens stövlar

image571

För några dagar sedan köpte jag det senaste numret av
hennes eftersom det skulle finnas med höstens stövlar i tidningen. Jag har haft stora problem med att bestämma mig för vilka stövlar jag vill ha i vinter, men nu har jag bestämt mig för att vänta med att beställa nya stövlar tills efter att jag har varit i sthlm nästa helg. Om jag inte hittar några där så ska jag beställa ett par Frye boots. Så ser dagens plan ut.

I stövelreportaget i hennes så fanns det bland annat ett par stövlar från Gardenia och ett par från Catwalk Stockholm som jag gillade. Så jag ska nog kolla in stövleutbudet i huvudstaden innan jag bestämmer mig för några andra.

Jag ser verkligen fram emot min lilla resa nästa helg.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Shopping och f.d sambo-träff! ;) Nästa helg kommer bli jättetrevlig! Miss you.

Postat av: Tusse

Veronika: Ja det ska bli jätteskoj att komma ner till er om en vecka. Då får jag se V-ås igen också =) Blir så sällan som vi ses då du hamnade så långt bort ju...

2007-09-21 @ 21:08:49
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback