Fredag

image545

Idag har varit en lång dag känns det som. Jag vaknade i och för sig vid 12 idag, men sedan dess har det varit fullt upp. Sambon och jag gick och uträttade några ärenden och sedan har vi städat i min lägenhet för att jag ska kunna ta lite bilder till min lägehetsannons, så nu hoppas jag att någon kommer vilja köpa mitt söta lilla hem.

När jag kom hem från promenaden så låg det ett efterlängtat paket i min postlåda. Leveranstiden från
American Apparel är inte den kortaste direkt. Nästan 2 veckor tog det. Nu är jag glad att det är här i alla fall. När jag åker till sthlm om några veckor hoppas jag på att få med mitt shoppingsällskap till AA-butiken. American Apparel är mitt favoritmärke när det kommer till baskläder, så mina nya toppar kommer jag att använda flitigt.

Nu ska jag äntligen sätta mig i soffan och se på lite film. Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback