Dagens vill-ha-objekt

image570
Det är nog får som har missat den hypade Stella McCartney-tröjan med isbjörnar på. Den är grymt snygg. Många modegalna tjejer har nog skaffat sig en liknande från H&M. Även jag ville ha en, men som sagt, det är mycket som aldrig kommer hit upp till skogen.

Tröjan är lite dyr, men nu hittade jag en halsduk från Stella McCartney med samma mönster som jag gärna skulle vilja mysa runt med ute i kylan i vinter. Den är också dyr i och för sig. Drygt 3 000 kronor inklusive frakt kostar den på Net-a-porter, men den ger mig ett stort ha-begär.

Bild:
Net-a-porter

Kommentarer
Postat av: Veronika

Tröjan ser superfin ut. Vill ha en liknande att mysa i i höst o vinter! =)

Postat av: Tusse

Veronika: Ja den är verkligen fin. Jag skulle hemskt gärna vilja ha den. Bara så synd att den är så dyr...

2007-09-21 @ 12:12:58
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback