Dagens önskeoutfit

image574

Det är verkligen underbart att vara ledig. Det är när man inte får det som man uppskattar det mest när man väl får ledigheten sen.

Dagens önskeoutfit består av:
Örhängen: Tidigare idag bloggade jag om
Timis smycken, så ett par fina örhängen med röda lavastenar fick vara med här.
Cardigan: Supersöt cardigan med rosett. Den är dessutom gjord av ekologisk ull. Perfekt. Den kommer från Camilla Norrback.
Väska: Det är mest hett med väskor som har långt axelband, men det är inte riktigt något för mig. Jag gillar väskor som man kan hålla i handen. Den här kommer från Chloé och är, enligt mig, helt perfekt.
Jeans: Snygg färg och modell. Dom här kommer från Superfine.
Nagellack: Röda naglar är alltid snyggt. Essie gör dom bästa lacken enligt mig.
Skor: Min dröm är att en dag få äga ett par Louboutins. En dag ska den drömmen gå i uppfyllelse.

Kommentarer
Postat av: mia dh

Min favvoväska nr 1 men har hittat en syster eller bror som är snäppet värre, ha det gott:)

Postat av: Tusse

Mia dh: Ja den väskan är jättefin :) Ha det gott du med!

2007-10-06 @ 11:14:03
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback