Dagens önskeoutfit

image530

Idag har jag spenderat dagen hemma i myskläder, men om jag av någon anledning skulle gå ut och visa mig bland folk så skulle jag gärna vilja ha det här på mig.

T-shirt: Den ombloggade och uppmärksammade mikrofon-t-shirten från
Minimarket.
Kjol: En helt perfekt kjol med twist från Ann-sofie Back.
Örhängen: Lila stenar är snyggt tycker jag. Dom här är från webshopen Chique.
Väska: Patchworkväskor är väldigt hett i höst och jag gillar dom från Coach. Det finns massor på eBay. Jag är väldigt sugen på att buda hem en.
Knästrumpor: Färgglada knästrumpor gillar jag i höst.
Skor: Dessa är mina drömskor i höst, men jag kan inte bestämma mig för om jag vill ha bruna eller svarta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback