Dagens önskeoutfit: Att matcha en iPod

image552

Vad irriterad jag blir på att blogg.se inte har velat logga in mig så att jag har kunnat blogga på många timmar nu.

Dagens önskeoutfit har jag gjort enbart för att matcha den gröna, enormt vackra, iPoden som jag så gärna vill ha. Den är allt jag tänker på just nu. Jag kan ju meddela att det är väldigt svårt att hitta kläder i just den gröna färgen.

Linne: Det här skulle jag väldigt gärna vilja ha. Färgfält, vackra färger och paljetter på samma plagg... bättre blir det inte.
Halsband: Det här är det enda smycket jag lyckades hitta som var i närheten av samma färg som iPod nanon.
iPod: Vackrast, vackrast i världen. Jag bara måste äga dig!
Tights: Jag valde lila för att ha något annat än allt grönt och dom passar fint ihop med linnet.
Pumps: En härlig grön färg och dom är väldigt söta tillsammans med iPoden.

Bild:
Topshop, Chique, Apple, American Apparel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback