Utmaning: Visa sminket

Jag blev utmanad av Veronika att visa upp innehållet i min sminkväska. Jag har inte så mycket smink kvar i och med att jag slängde en del för ett tag sedan.

image667


I min sminkväska finns:

-Foundation, Chanel
-Mascara, Dior
-Ögonskuggstrio, Smashbox
-Svart ögonskugga, används som eyeliner, Make up store
-Rouge, Smashbox
-Läppstift, Lancôme
-Skinflash concealer, Dior
-Ögonfransböjare, Shu Uemura
-Penslar, Make up store

Jag sminkar mig inte dagligen, så det är en del som inte används så ofta, men ett par gånger i veckan blir det i alla fall och då använder jag det som jag har skrivit med fet text. Det övriga tillhög party-make up:en som jag i och för sig inte använder särskilt ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback