Till mitt nya hem

image620
På Inreda.com säljs en del av
More of Scandinavia's porslin. More of Scandinavia är ett dotterbolag till Cult Design, som jag är lite smått besatt av ibland. More of Scandinavia har i alla fall grymt vackra temuggar som jag skulle vilja ha i mitt nya hem. Alldeles perfekta är dom. Tyvärr tycker jag att dom är lite dyra, men det är dom värda.

image621

Jag och pojkvännen var på Maxi idag och jag har länge varit kär i den röda vattenkokaren och nu blev det ett köp. Den ska stanna i sin kartong tills vi är i Uppsala, men jag är så glad och den kommer passa så bra i vårat fina kök.

image622
Från samma märke som tillverkat vattenkokaren finns en platt brödrosa. Jag tycker att den var lite kul på nåt vis, men jag är fundersam över hur den fungerar. En brödrost har jag redan, men det vore såklart fint att ha en som passar ihop med min nya vattenkokare.

Bild: Inreda, Adexi

Kommentarer
Postat av: Frida

Kul att du gillar muggarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback