Söndag

Så det kan gå... jag var vaken till halv fem inatt och vaknade vid två, så nu har jag verkligen lyckats vrida om dygnet helt fel. Idag ska jag försöka vara lite företagssam i alla fall. Jag ska städa upp lite här, stryka lite, försöka plugga och sen klockan 00.20 ska jag till flygplatsen och hämta min sambo. En powerwalk skulle jag gärna vilja hinna med också, men det borde jag göra väldigt snart eftersom jag inte gillar att vara ute och gå i mörkret.

Inatt skulle man ju ställa om klockan också. Det hade jag glömt, så det var när jag såg att mobilens och datorns klocka var olika tider som jag kom på det.

Om två veckor den här tiden så kommer jag att vara på Ikea i Uppsala och leta gardiner, madrasser och lite annat nödvändigt som ska in handlas till lägenheten. Tiden går verkligen fort och jag är så glad att det snart är dags att flytta.

Nu ska jag försöka mig på att göra något bra. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Tusse, jag ser fram emot att hälsa på er i Uppsala! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback