Shoppingförbud

image670

Jag är på lite shoppinghumör denna lördagskväll. Egentligen har jag gett mig själv shoppingförbud. Eller egentligen inte. Jag får köpa nya saker till lägenheten under november, men sen har jag shoppingförbud.

Väskan på bilden ovan hittade jag på
eBay. Den skulle jag gärna vilja ha. Jag gillar när den är lite äldre och skinnet har mörknat. När jag åker till London till våren så har jag planerat att köpa en ny Louis Vuitton-väska och den får gärna vara i Monogram Vernis. Jag gillar materialet. Som det ser ut nu så vill jag ha en Bedford. Jag ska göra mitt bästa för att hålla mig ifrån att shoppa något fram tills dess. Som tur är så är väskan från eBay nästan lite för sliten på insidan, så det blir nog inget köp. Åh, vad jag längtar tills jag får åka till London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback