Shoppat i sthlm

Nu kommer bilderna på innehållet i påsarna:


Louis Vuitton-påsen innehåller:


En silkesscarf. Den har bilder på många av dom olika LV-väskorna som har tillverkats. Jag tycker om färgerna på den, så den är perfekt för mig.


I den vackra Burberry-påsen med rosett finns:


Den efterlängtade rosa cashmere-halsduken. Jag älskar den massor. Nu väntar jag bara på vintern och lite kyla så jag får använda den.


På Urban Outfitters köpte jag mig:


En svart kofta, från Paul & Joe Sister, som är så mjuk och skön. Tyvärr är det lite svårt att fota svarta plagg, så det är svårt att de hur den ser ut kanske. Men den är a-linjeskuren och väldigt enkel. Så som jag vill ha det...


NK-påsen innehåller:


En Chanelfoundation. Jag är inte helt övertygad om att jag gillar den, men jag har i och för sig bara haft den en dag, så jag kanske lär mig att gilla den med tiden.


Jag glömde att visa Gina Tricot-påsen tidigare:


Men där i fanns två långa toppar. Det är 100% bomull så därför var dom värda att köpas.


I mitt lilla paket fanns:


Min väldigt söta iPod. Jag måste skaffa mig ett fodral av något slag så den inte skadas...

Jag är väldigt nöjd över mina inköp, men jag fick inte tag på det viktigaste... nämligen stövlar. Det får lösas på annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback