SATC

image613

Jag bara älskar bilden ovan från inspelningen av Sex and the city-filmen. Undra hur länge det dröjer innan man får se filmen? Jag längtar massor i alla fall.

Till våren kommer jag (förhoppningsvis) att åka till London. Jag vill dit för att shoppa och pojkvännen vill kolla på fotboll, så det är bara att sätta igång och spara pengar nu. Jag skulle nämligen vilja köpa ett par svarta pumps från Jimmy Choo och en väska från Chanel. Närmare bestämt en 2.55:a.
Amanda frågade sina läsare i sin blogg vad dom har för drömväska och min är en 2.55:a. Den är klassisk och underbart vacker.

image614

Jag är riktigt avundsjuk på dom här tjejerna. Jag vill också äga en sån väska!

Bild: celebrity-gossip.net, cheapachic.blogosfere.it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback