Pysslig tisdag

image602

Nu ska jag pyssla lite innan Desperate Housewives börjar. Jag ska nämligen sy ett liten fodral till min iPod så att den inte blir repig. Egentligen hade jag velat ha ett från LV eller så, men dom har inte tillverkat något som passar till den nya iPod nanon ännu tyvärr, så i väntan på det så ska jag pyssla ihop ett själv. Som tur är så älskar jag att pyssla :)

Jag har jobbat 9 timmar idag, så ikväll blir det lugnt och skönt, men jag ska försöka blogga lite mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Spännande och se vad det blir för ett sött fodral. Jag hoppas resultatet visas i din blogg! :) Dessutom kräver jag en bild på stövlarna med stort S från Victoria's Secret. =) Puss!

Postat av: Tusse

Veronika: Jajjemän, resultatet kommer :) Ja jag tänkte inte visa dom förrän dom kommer med posten om en månad, men jag kanske lägger upp en bild innan det :P Puss och kram!

2007-10-02 @ 22:48:23
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback