Paket, paket, paket!

image631

Det har varit en lång och jobbig dag på praktiken, så det är riktigt skönt att få vara hemma nu. Vid två-tiden, då jag fortfarande var kvar på praktikplatsen, ringde sambon och berättade att jag hade fått ett paket, så dom sista timmarna var en pina eftersom jag bara ville hem och öppna mitt paket.

Jag blev chockad när jag kom hem och fick se det här jättestora paketet. Så vart kan det här paketet vara ifrån?


image632

Innuti det stora bruna paketet fanns dom här två vackra rosa paketen från
Victorias secret. Jag var väldigt förvånad över att det kom nu eftersom det står på hemsidan att det ska ta 14-21 arbetsdagar för paketet att levereras. Nu är det bara 9 dagar sedan jag gjorde beställningen.

Så vad finns innuti dom rosa paketen då?

image633

Ett par stövlar! Dom är från Steve Madden och jag är så nöjd med mitt köp. Det känns extra kul med den rosa kartongen som dom är i.

image634

När jag ändå beställde från Victorias Secret tyckte jag att jag måste beställa något mer. Det blev några par söta trosor som alla har rosa på sig.

image635

Såhär ser för övrigt stövlarna ut när jag har på mig dom. Väldigt enkla är dom och jag gillar verkligen snörningen baktill. Tyvärr är dom ungefär en storlek för stora, men jag ska köpa en mysig sula att sätta i dom.

Jag har läst mig till att Steve Maddens skor ska vara väldigt sköna, så jag hoppas att jag klarar av att gå många mil i dom här.

image636
Här är bilden på stövlarna från Victorias Secret's webshop. Dom syns lite bättre där. Jag kan inte bli mera nöjd nu. Jag bara älskar paket!

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltid kul med paket. Behövde du betala tull eller moms?

2007-10-09 @ 18:09:25
Postat av: Amanda

Superfina stövlar! De är ju dessutom så pass klassiska att de håller många säsonger! Får man fråga vad frakten till Sverige blev? =)

Postat av: Tusse

Anna: Ja jag älskar paket :P Jag fick betala tull och moms på 550 kronor, men det var det värt och jag klagar inte :)

Amanda: Tackar! Ja tanken var att hitta ett par stövlar som var klassiska så jag kan ha dom i flera säsonger, men det är ju samtidigt roligt att köpa nya skor varje säsong :) Frakten var på 40 dollar och så tillkom tull + moms på 550 kronor. Totally worth it!

2007-10-09 @ 20:28:38
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: tess

Urheta

2007-11-06 @ 13:47:32
URL: http://tuzze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback