Louis Vuitton

image673

Louis Vuitton är ett märke som har legat mig varmt om hjärtat under några år nu. Det mesta, inte riktigt allt, är väldigt fint och jag litar tveklöst på kvaliteten. Till våren funderar jag på att skaffa mig ett par ballerinaskor, en väska och ett par solglasögon från LV. Det är livsinvesteringar och dom är värda att lägga pengar på.

Nytt från Louis Vuitton är bland annat nyckelringen och nyckelkedjan. Jag gillar dom söta, färgglada bollarna. Båda kan användas som väsksmycken och det skulle vara sött att hänga på minn Speedy. Det skulle bli en fin liten färgklick.

Bild:
eLuxury

Kommentarer
Postat av: sanna

Idag ringde jag till LV och beställde en damier speedy 30. En väska jag har velat ha sen långt tillbaka. Håll med dig om att märket är nästan en kult och speedy är min fjärde LV väska:-). Skulle också vilja köpa lite "väskgodis" till min Speedy men godiset kostar nästan skjortan (läs: väskan)...det får bli en plånbok nästa gång. mvh Sanna

2007-11-01 @ 17:04:59
Postat av: Tusse

Sanna: Åh, vad kul :) Jag är lite avundsjuk. Jag bara älskar att se dom vackra bruna påsarna och kartongerna från LV. Det känns så lyxigt, men jag får allt vänta några månader innan det blir något nytt för mig. Jag har än så länge bara två väskor men jag längtar enormt mycket efter min tredje som blir mitt nästa köp. Ibland är det värt att köpa väskgodis som kostar skjortan (eller väskan) bara för att det är så fint! Hoppas du blir nöjd med din nya Speedy.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback