Lördag

image653

Min lördag har börjat riktigt bra. Jag har bara legat i soffan och tittat på tv. Det finns alltid repriser från serier eller någon söt film på lördagarna. Just nu är det Beethoven. Det var väldigt många år sedan man såg den filmen med den dreglande hunden. I och för sig så ska jag inte se på den. Jag tänkt försöka få lite sällskap med mig ut på en powerwalk.

Ikväll ska jag ut och dansa lite. Det ska bli riktigt skoj eftersom det inte blir så ofta nu för tiden. Jag funderar på om man har blivit för gammal eller nåt sånt :P Fast det är skönt att jag fått ett lite lugnare liv nu.

Bilden ovan tog jag med i inlägget bara för att jag gillar det rosa. Jag längtar så mycket efter mitt nya hem nu!

Bild:
Salongk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback