Lindex Pink Collection

image603

Jag tycker det är viktigt att stödja forskningen om bröstcancer såhär i rosa månaden. I och för sig är det ju bra om man alltid kan göra det. När jag var på Ica Maxi idag så köpte jag ett
rosa band. Det är en början i alla fall. Jag är tyvärr väldigt orolig för det här med cancer och jag hoppas att det snart ska finnas ett botemedel.

Lindex har en kollektion med kläder under oktober månad som heter Pink Collection. 10% av försäljningspriset går till bröstcancerforskning. Det är en riktigt bra idé. Heja Lindex!

Bild: Lindex

Kommentarer
Postat av: Veronika

Dessutom har jag hört att man får en vacker rosa påse när man handlar ur kollektionen! ;)

Postat av: Tusse

Veronika: Ja då vill jag minsann köpa något så jag får en sån påse :)

2007-10-03 @ 10:49:56
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback