Kristaller

image651
Om ca 45 minuter ska jag iväg till min praktikplats. Jag trivs faktiskt riktigt bra där. Tyvärr har min förkylning gjort att jag inte har kunnat sova så bra inatt, men jag får försöka hålla mig vaken ändå.

Det är bara 23 dagar kvar nu tills jag ska flytta och jag ser verkligen fram emot det. Något jag också ser fram emot är Ikea-besöket som jag och min sambo ska göra i Uppsala. Han ser inte fram emot det lika mycket som jag gör tyvärr. Lampan på bilden ovan har jag bestämt att jag måste ha. Den heter Kristaller och kostar 399 kronor. Jag längtar så mycket efter mitt nya hem och att få en ny start på livet.

Ha en bra torsdag allihopa!

Bild:
Ikea.

Kommentarer
Postat av: karro

Skriv inte att ebba är en bra förebild för de e hon la fan inte åk tillbaka till stureplan säger jag bara . Skriv aldrig sådant till mina vänner TACK .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback