Guldpumps

image671

Nu är det länge sedan jag bloggade. Jag har lite abstinensbesvär när jag inte bloggar. Tyvärr blir jag inte så aktiv med bloggandet dom närmsta 3 dagarna, men jag ska försöka blogga lite i alla fall så jag inte saknar bloggen allt för mycket.

Idag fick jag ett paket från
Haléns. För ett tag sedan beställde jag dom här guldpumpsen. Egentligen skulle dom ha kommit i mitten på november, men dom kom minsann snabbare. Dom är mycket vackrare i verkligheten än på bilderna på nätet och i katalogen. Enligt mig är dom till och med helt underbara. Något som tyvärr är mindre underbart är att dom är lite för osköna. Jag skulle nästan kunna ha dom enbart till att titta på, men jag kommer aldrig att använda dom. Troligtvis så åker dom tillbaka till Haléns, men det är nästan så att jag fäller en liten tår över dom. Det är ju trots allt en rosett på dom och då går det nästan in att säga nej.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Så vackra! =) Hur är de i storleken?

Postat av: Tusse

Veronika: Jag tycker att dom är helt normala i skorleken =)

2007-11-01 @ 17:17:56
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: Emma

Hej!
Jag är på jakt efter ett par sånna. Hittar dom inte på haléns.se Kris! Dom fanns med där igår.

2008-02-09 @ 12:31:34
Postat av: Tusse

Emma: Ja jag vet tyvärr inte vad du ska göra. Jag skickade tillbaka mina för att dom var så osköna. Dom måste ha tagit slut igår då. Om du har tur så lyckas du hitta någon på blocket eller tradera som säljer ett par.

2008-02-09 @ 12:37:32
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback