Fredagens partyoutfit

image618
Mitt försök att ta bort den hemska bakgrunden på min bild i photoshop får inte godkänt, men jag gjorde ett försök iaf. Dessutom har jag inte lärt mig ännu hur man ordnar bort mina vackra röda ögon från bilden :P

Igår hade jag tänkt blogga mer på kvällen, men medan jag jobbade så kom min arbetskompis på att hon skulle ta med mig ut på stora partyäventyr efter jobbet. Så jag hann helt enkelt inte blogga, men här kommer min partyoutfit i alla fall. Trots ett antal rosa drinkar så mår jag väldigt bra idag och är till och med uppe före pojkvännen.

Guess what!? Om exakt 5 veckor bär flyttlasset iväg mot Uppsala! Jag längtar massor.

Linne - American Apparel
Skärp - H&M
Jeans - Acne
Armband - CC Skye
Pumps - Ellos (tror jag) Dom är sisådär 3 år gamla och flickorna jag bodde med då hade likadana minns jag. För övrigt älskar jag powerpumps-trenden som kommer till våren.

Till det hade jag min Louis Vuittton Pochette och skinnjacka från Vero Moda.

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

söta skor!

Postat av: Tusse

Nr126: Tackar :)

2007-10-06 @ 11:23:09
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback