Försvunnet örhänge

image656

Igår lyckades jag tyvärr tappa ett örhänge mitt i allt dansande. Det är lite synd, men som tur var köpte jag dom på Glitter för under hundralappen så det är ingen enorm förlust. Det ger mig i alla fall en orsak att ge mig ut på stan och shoppa ett par nya örhängen.

image657

Igår så fick även min trogne vän LV-pochetten följa med ut. Jag har burit med mig den på alla fester och dansgolv som jag gar varit på de senaste två och ett halva åren. Jag tycker så mycket om den och den blir bara finare med åren. Ett mycket bra köp är det.

Den senaste veckan har jag drömt om att köpa en till LV-väska, men det får nog vänta till våren när jag ska till London...

Kommentarer
Postat av: sanna

En damier speedy kanske:-)

2007-10-23 @ 14:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback