Filippa K-muggen

image662

Dagens "vill ha-objekt" är muggen från samarbetet mellan Rörstrand och Filippa K. För cirka en månad sedan var jag hos en vän i huvudstaden och hon hade dessa muggar. Jag har sett dom innan på Duka och tyckt att dom var fina, men när jag fick klämma och känna lite på den så gillade jag den ännu mer. Nu har det övergått till att jag bara måste ha dessa muggar. Det är ju också en bra sak att skriva upp på önskelistan till födelsedagar och jular. Varje år så kommer det dessutom nya modeller på muggar, så man kan samla på sig många olika.

image663

Nytt för i höst är modellerna Diamond och Dots. Diamond skulle jag gärna vilja ha i min samling. Den enda modellen som jag inte gillar av alla muggar är Dots. Jag har alltid haft något emot prickar. Varför vet jag inte...

I helgen åker sambon bort, så då ska jag ge mig ut på en shoppingtur och köpa mig ett par Filippa K-muggar tror jag. Något måste jag ju sysselsätta mig med :)

Bild: Rörstrand


Kommentarer
Postat av: Veronika

Jag har också dessa vackra muggar! Perfekt att samla på. Fler står absolut på julönskelistan! :)

Postat av: Tusse

Veronika: Jasså har du? Det missade jag när jag hälsade på dig... Måste skaffa mig några!

2007-10-24 @ 17:29:36
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback