Dagens outfit

image668

Det blev en förmiddag på stan för mig. Tyvärr hittade jag inget särskilt att shoppa, men jag ska visa lite senare vad som fick följa med mig hem.

Min dumma kamera har ingen självutlösare och jag har ingen här som kan fota mig. När jag tar bilderna själv så blir dom alltid så suddiga. Besvärligt det där.

Idag hade jag i alla fall på mig:

Svart baslinne - American Apparel
Blå klänning - Gina Tricot
Lacktights - Gina Tricot
Skinnjacka - Vero Moda
Väska - Louis Vuitton
Svarta stövlar - Steve Madden

Kommentarer
Postat av: nettan

sitter och nattsuddar vid datorn lite efter en utekväll, och kände bara att jag måste komentera din dagens, helt
min smak alltså, realy nice.
lite synd med bilden, det syns inte att det är lacktights, mitt favoritplagg just nu...

2007-10-28 @ 00:26:17
Postat av: Tusse

Nettan: Tack så mycket! Ja min kamera gör inte sitt jobb tyvärr. Lacktights är minsann fint :) Ha en trevlig söndag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback