Dagens önskeoutfit

image652
Efter en lång vecka på praktiken är det skönt att få en lugn fredagskväll och gå och lägga sig tidigt. Imorgon ska jag däremot börja göra lite trevligare saker på min helg.

Idag har jag fastnat för en tröja från H&M med blixtlås baktill. Den verkar jättefin tycker jag, så jag satte ihop en liten outfit som jag gärna skulle ha på mig idag till den tröjan.

Tröja:
Den är av 100 % bomull och jag gillar blixtlåsdetaljen baktill.
Jeans: Dom här har jag bloggat om förut, men jag har fortfarande inte beställt dom, trots en del fundering på dom.
Skor: Nitar är fint och dom här sandalerna ser fina ut även om dom inte ser så sköna ut. Dom kommer från Burberry Prorsum.
Scarf: För att bryta av mot allt svart skulle jag gärna ha haft en lila scarf runt halsen eller i håret. En Hermésscarf är fortfarande en dröm för mig att äga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback