Dagens önskeoutfit

image642

Jag gillar klassiska plagg som håller många säsonger och som ofta passar i många olika sammanhang, så jag satte ihop en outfit som jag gärna skulle ha på mig imorgon och jag vill ha allt det här, så jag skulle bli glad om någon gav mig det.

Trenchcoat:
Burberrys klassiska beige trenchcoat kan man ha en hel livstid utan att den blir omodern. Den är en av dom plagg som jag har bestämt mig för att jag måste införskaffa i mitt liv.
Blus: En vit blus som sitter bra och är av bra kvalitet har jag letat länge och ännu inte funnit. Jag vågar inte beställa på nätet när jag inte vet hur den sitter.
Örhängen: För att addera lite färg så blev det ett par Julie Sandalau-örhängen med underbara rosa stenar. Underbart vackra!
Byxor: Vida tweedbyxor i en fin grå färg med klassiska snitt. Dom kommer från Mulberry.
Väska: Den vackra uppmärksammande Prada-väskan skulle jag inte säga nej till.
Skor: Svarta powerpumps står högt upp på min inköpslista här i livet. Det får gärna vara ett par från Jimmy Choo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback