Dagens önskeoutfit

image630
Min dag på praktikplatsen var intressant, men det blir nog roligare imorgon. Det är bara så jobbigt att börja 7 på morgonen, men jag ska nog överleva. Jag har ju min efterlängtade flytt som jag ser fram emot, så allt i mitt liv går som en dans just nu.

Idag hade jag gärna haft på mig outfiten ovan.

Väska: En indigoblå
Mulberry Bayswater. Jag tycker att blåa väskor är jättefint.
T-shirt: Snyggaste t-shirten just nu. Den är från Luella. Jag har beställt en blå som jag tycker är ännu finare.
Skor: Steve Maddens skor ska visst vara sköna. Modellen Kate är fin med den söta lilla rosetten.
Jeans: Jag funderar på att beställa dom här från HM. Dom är verkligen jättefina med dragkedjan längst ner på benet.
Örhängen: Blått är minsann fint. Örhängena kommer från Julie Sandlau.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback