Äntligen fredag

image616
Jag gillar verkligen fredagar för man är så nära helgen då. I och för sig är det ganska länge innan jag får ta helgledigt eftersom jag ska jobba 16-21 ikväll, men sen ska jag verkligen njuta av min lediga helg.

Såhär i rosa månaden så tycker jag att man ska på något sätt bidra till någon rosa bandet-insamling. Thomas Sabo gör väldigt vackra berlocker och i år har han designat en väska med ett rosa band runt där en del av föräljningspriset går till cancerfonden. Jag skulle gärna vilja ha den här söta väskan, men jag är inte säker på att jag kommer hitta den här i lilla Skellefteå.

Nu ska jag ge mig ut på en cykeltur. Jag kommer tillbaka lite senare med nya inlägg. Ha en bra dag!

Bild:
Thomas Sabo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback