Vi ses snart igen!

Bloggandet har verkligen varit dåligt den senaste tiden på grund av flytten och dålig motivation. Om några timmar går flyttlasset iväg mot Uppsala. Så snart jag har fått ett fungerande internet i mitt nya hem ska jag återkomma med fler och bättre inlägg.

Jag tror att jag kommer stormtrivas i min nya stad och min nya lägenhet. Imorgon kommer jag mest att sitta i en bil, men söndagen ska jag spendera på IKEA. Det ser jag väldigt mycket fram emot.

Ha det bra allihopa och vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hoppas nu att allt flyter på som det ska för er i Uppsala med målning, flyttkartonger och annat! Väntar spänt på uppdateringar i bloggen, kanske några bilder från ert nya hem? Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback