Hallå allihopa!

Jag vill bara meddela att jag saknar bloggen helt enormt mycket. Idioterna på Telia verkar inte riktigt veta vad dom gör, men på Lucia beräknas det nu att internet ska finnas i Tusseludds slott. Jag trivs helt underbart bra i Uppsala och nu när jag inte har någon dator som underhåller mig så har jag gått på upptäcksfärd i Uppsala och funnit alla underbara affärer som har dom där underbara sakerna som jag gillar.

Jag har faktiskt inte shoppat så mycket förutom sånt som har med inredning att göra. En supersöt lila kjol lyckades jag hitta på H&M för någon vecka sedan och idag köpte jag en bok som ska få underhålla mig den närmsta tiden. Det känns lite seriöst att köpa en bok på engelska. The personal shopper heter den. Den är mycket bra hittills.

Idag har jag också varit och testat Waynes coffee's kladdkaka. Jag blev djupt besviken. Vaniljlatten jag drack till var bra, men kladdkakan som finns på Waynes i Skellefteå är hundra gånger bättre.

I veckan har jag skaffat mig ett jobb också, så det börjar bli lite ordning på mitt liv i den här staden. Jag börjar till och med hitta riktigt bra. Jag är minsann stolt över mig själv :)

Hoppas att mina läsare har det riktigt bra. Ikväll ska jag kolla på Idol och på söndag ska jag plocka fram julsaker.

Ha en riktigt bra helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Meg

Hej! Det var inte igår! Tur att du verkar trivas. Kan förstå att det tar tid med att få internet, sådan brukar alltid strula till sig. På söndag är det ju första advent! Önskar dig en fin adventstid! Kram!

2007-11-30 @ 21:48:40
Postat av: Francesca

Skulle din läsarna bli intresserad i inlåtande en fri konkurrensen till vinna Formgivaren Dröja sig kvar?
Tack själv
Francesca, Mio Destino
http://www.miodestino.co.uk/boutique/page.php/competition.html

Postat av: Veronika

Så kul att höra att du trivs! :) Att du redan skaffat jobb. Härligt! Som undersköterska eller?

2007-12-03 @ 16:15:22
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback