Grön perfektion

image682

Till våren skulle jag vilja ha den här gröna kjolen. Den kommer från
Marni och jag tycker att den är en sån vacker grön färg och ser så fin ut. Jag skulle nämligen vilja ha en kjol som är så där lång. Efter alla korta kjolar som har varit nu i höst så skulle det vara snyggt med en lite längre tycker jag. Jag hoppas massor på att jag kommer kunna få tag på den. Hur mycket den än kostar så är den värd varenda krona. Den kjolen är helt perfekt helt enkelt. Min vår vill jag spendera i en grön Marni-kjol. Så enkelt är det!

Bild: Style

Kommentarer
Postat av: Maria

Verkligen en snygg kjol! Kika gärna in på min blogg för lite tävlingar =) /Maria

Postat av: David

Kool blogg. Skulle du möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att höra av dig eller kolla in vår sida!

2007-11-07 @ 22:04:43
URL: http://www.adoperator.se/
Postat av: Tusse

Maria: Ja det tycker jag med :) Ja jag ska kika in!

David: Tackar!

2007-11-07 @ 22:47:37
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback