Doftljus

image678
Nästa lördag vid den här tiden kommer jag att vara i Uppsala. Imorgon börjar packandet. Jag ser mest fram emot att få gå igenom alla saker och sen kasta bort massor av det som jag inte har användning för. Det ska helt enkelt bli underbart att få flytta.

Jag vill ha ett hem som jag trivs i och på mitt nya sängbord från IKEA så skulle jag vilja ha ett väldoftande doftljus. Calypsos doftljus är jag nyfiken på och framförallt doften som heter Mimosa. Det är Calypsos mest kända och populära doft som skapades redan 1995. Mimosa är en blandning av mimosa, ros och jasmin med inslag av gröna blad. Av dom recensioner jag har läst så verkar nästan alla tycka mycket om den doften. Brinntiden är ca 40 timmar och dom 40 timmarna är värda dom 350 kronorna som doftljuset kostar.

Bild:
Blush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback