Bubbleroom

image679

Jag har helt missat att webshopen
Bubbleroom har öppnat igen. Jag tycker att den har varit stängd i en evighet. Personligen så ser jag inte någon särskild skillnad på hur det ser ut nu mot för innan. Från allra första början när Bubbleroom öppnade så tyckte jag att den var bäst. Då fanns det såna märken som inte finns i någon annan svensk webshop. Jag minns att det fanns Diorväskor, kläder och acessoarer från J.Lo och Sex and the city-tees. Tyvärr hann jag aldrig klicka hem något därifrån, men jag gillade webshopen mycket. Nu är den omgjord och det mesta som finns där nu är inget som jag vill ha.

Jag lyckades i alla fall hitta en blus som jag skulle kunna tänka mig. Märket är Hilfiger Denim och jag tycker att blusen är riktigt söt. Jag har ju inte hittat någon vit blus som känns rätt ännu och jag känner att det snart är dags för mig att skaffa mig en.

Bild: Bubbleroom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback