Var hittar jag en svart kjol?

Jag sitter och pluggar medan pojkvännen sover. Vi har lyckats vända på dygnet alldeles för mycket. Jag somnade nog vid sju i morse. Väldigt illa. Men jag har i alla fall lyckats ta mig upp 12.15 idag, så förhoppningsvis lyckas jag somna hyfsat tidigt ikväll.

Medan jag pluggar så letar jag efter en kjol. Jag skulle vilja ha en enkel svart kjol med hög midja som jag kan ha till allt. Jag vet bara inte vart jag ska hitta den, men jag känner att jag bara måste ha en. Jag måste helt enkelt fortsätta leta på nätet. Det är ju där jag brukar hitta det mesta.

Ha en trevlig kristihimmelsfärdsdag (visst är det idag?)!

Kommentarer
Postat av: Nickie

Idag köpte jag den omskriva divided kjolen från h&m. Svart som man kan ha i midja och som slutar en bit under rumpan. 69 kr! Det är mitt tips

Postat av: Anonym

Hallå igen.. Jag skulle ge dig rådet att leta sec hand! Där finns alltid massa gammalt tantskräp, och pennkjolen (som jag förstått att du letar efter) sågs senast just på tanter. Gillar din blogg;)

2007-05-18 @ 21:23:49
URL: http://stefanimazdin.blogg.se
Postat av: Tusse

Nickie: Åh, den måste jag kolla in. Billigt och verkar vara precis som jag vill ha den. Tack för tipset!
Stefanimazdin: Bra tips. Ska ge mig ut och leta! Bra att du gillar den :)

2007-05-21 @ 14:26:56
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback