Tusses insida

Mitt mål är att vara så opersonlig som möjligt i den här bloggen. Att hålla innehållet på en så ytlig nivå som möjligt är tanken, men ibland blir det inte så. Jag fick höra i helgen att jag har ett starkt psyke. Det är nog det sista jag har. Känns det då som. Jag har hemskt mycket ångest över den jag är och nästan allt jag gör. Jag är ledsen nästan varenda dag över dumma saker som jag har gjort förr i mitt liv. Jag är såklart glad över att det finns en underbar människa i mitt liv nu som tycker om mig, men jag har så svårt att acceptera det. Att han ska leva med en sån hemsk människa som mig. Det känns hemskt. Jag vet inte hur jag ska hantera det.

Förhoppningsvis ska det inte bli mycket av den här typen av inlägg. Jag tycker om mitt shoppande och surfande på nätet efter vackra saker. Man får drömma sig bort ett tag då :)

Kommentarer
Postat av: ZÄTA

Du är en underbar tjej! :)

2007-05-10 @ 00:35:02
Postat av: Tusse

Zäta: Och du är en underbar kille :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback