Tillbaka

Heeej!

Äntligen är jag tillbaka. Jag har saknat bloggen en del dom här dagarna. Jag har ju trots allt inte skrivit något alls dom har dagarna som jag har varit borta så jag förstår verkligen inte hur antalet läsare kan ha tredubblats under den tiden. Helt knasigt, men också väldigt bra.

Men nu ska det bli mera bloggning igen efter mina dagar på Gotland. Jag har hunnit se en del där och det var kul. Så fint där ju. Har umgåtts med en väldigt fin människa också, så nu är Tusseludd lycklig. Det är alltid härligt att vara kär ju.

Jag tänkte hinna shoppa en parfym på Arlanda, men jag hann inte. Prioriterade annat istället. Synd det. Får köpa den en annan gång.

Hoppas att mina läsare har haft en riktigt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback